Wzięliśmy udział w konferencji prasowej zorganizowanej w ostatnim tygodniu przez markę Ice-Watch w Warszawie. Mięliśmy okazję zapoznać się z nowościami producenta, ale było też kilka wyjątkowych atrakcji.
Niedawno otrzymaliśmy zaproszenie na konferencję prasową marki Ice-Watch i chętnie z niego skorzystaliśmy. Event odbył się w domu handlowym Vitkac w Warszawie 15 maja, a wśród gości pojawiły się osobowości polskich mediów, między innymi Doda, Rafał Maślak oraz Rafał Jonkisz, którzy na tle lodowej ścianki prasowej czekali na dziennikarzy.
Bryła lodu zrobiła na uczestnikach konferencji niesamowite wrażenie.
Ice-Watch, przy jej udziale, postanowił udowodnić, że zespół belgijskich projektantów nie bazuje jedynie na modnym designie i równie duży nacisk kładzie na wytrzymałość zegarków. Dlatego w lodowym bloku zostały zatopione i zamrożone nowości Ice-Watch z linii Steel.
Jak przetrwały to zegarki? Na własne oczy widzieliśmy, że każdy z nich pracował bez zarzutu. Warto podkreślić, że nie mówimy tu jedynie o niskiej temperaturze, ale też o wysokim ciśnieniu, które jest wynikiem zwiększenia objętości wody, podczas zamrażania. Mechanizm żadnego z czasomierzy się nie zatrzymał. Zobaczcie, jak marka przedstawiła swoje najnowsze propozycje.
Lodowa ścianka była znakomitym pomysłem, nie tylko jako dowód odporności zegarków, ale również jako nawiązanie do historii marki i genezy jej nawy. Założeniem jej twórców było podkreślenie czystości formy i transparentności, której symbolem jest lód (ang. ice). Warto przypomnieć, że Ice-Watch rozpoczynał swoją produkcję właśnie od całkowicie przezroczystych modeli.
Konferencji towarzyszył poczęstunek trunków w lodowych kieliszkach i szklankach oraz pokaz nowości. A było co podziwiać, ponieważ producent rozpoczął promocję zegarków na zbliżający się sezon wiosna-lato 2019.