Marka Meller potrzebowała zaledwie dwóch lat, aby wejść na szczyt hiszpańskiej branży zegarkowej. Aktualnie zdobywa również europejskie rynki i wszystko wskazuje na to, że w najbliższym czasie będzie jedną z najciekawszych propozycji dla klientów szukających codziennych i eleganckich czasomierzy w dobrej cenie. Zobaczcie, czym wyróżniają się zegarki Meller.
Barcelona to jedno z najpiękniejszych miejsc na świecie – pełne charakterystycznego dla krajów śródziemnomorskich uroku, swobody, naturalnego luzu i niewymuszonej, codziennej elegancji. Wszystko to w przepięknym otoczeniu, które łączy w sobie nadmorski, górzysty klimat i najcenniejsze perły architektury. Co więcej, Barcelona to też jeden z największych ośrodków artystycznych, kulturalnych i naukowych, który skupia ludzi młodych, zdolnych i pełnych pasji.
I tak można zacząć opowieść o tym, jak pojawiły się zegarki Meller.
W Barcelonie znajduje się jedna z najlepszych szkół biznesu ESADE Business School, a na niej widział zarządzania i marketingu, którego studenci są wspierani we wszelkich aktywnościach zawodowych, które mogą przynieść im późniejszy sukces. Tak było również w przypadku trzech studentów – Sergi Beneta, Borja Nadal i Marco Grandi, którzy postanowili otworzyć swoją pierwszą firmę.
I chociaż marka pochodzi z Barcelony, to młodzi biznesmeni początkowo zainteresowali się malezyjskim start-upem. W Kuala-Lumpur poznali tajniki prowadzenia biznesu i postanowili zacząć swoją przygodę od projektowania okularów, co nadal robią. Niestety tamtejszy inkubator nie przyjął ich projektu, zarzucając mu zbyt duże koszty marketingowe i za wysokie ryzyko porażki. Finalnie wrócili do Hiszpanii i to tam przedstawili nowy projekt uzupełniony o produkcję zegarków wysokiej jakości.
W 2014 roku do życia powołana została marka Meller.
W ciągu zaledwie pół roku zaistnieli na hiszpańskim rynku okularów słonecznych, a potem zegarków (2015 rok) i okrzyknięto ich jedną z najbardziej interesujących inicjatyw biznesowych. Chwile później osiągnęli zysk ponad pół miliona euro. Następne lata podwoiły, a nawet potroiły zyski, a firma zdobyła tytuł najbardziej dynamicznie rozwijającej się marki e-commerce w Europie.
Takiego sukcesu można pozazdrościć, ale to nie znaczy, że spoczęli na laurach, bo kolejne lata pokazały, że można rozwijać branżę zegarkową z zachowaniem wysokiej jakości, fantastycznego designu i przystępności cenowej. To sprawiło, że zegarki Meller stały się wzorcowymi produktami dla klientów stawiających na nowe, modne marki o kreatywnym podejściu do projektowania czasomierzy.
Zegarki Meller – świeże spojrzenie na branżę zegarmistrzowską
Za ich sukcesem z pewnością stoi sporo ciężkiej pracy i wiele pomysłów, które zostały wprowadzone na realną ścieżkę, ale największym z nich było pojawienie się marki w Internecie. Przedsiębiorcy zauważyli potencjał sprzedaży internetowej i na tym skupili swoją największą uwagę.
Dzięki temu mogli zminimalizować koszty pośrednictwa, zwiększyć zasięg dostępności marki i niemal natychmiast zaistnieć w świadomości klientów, jako producent wartościowych i modnych produktów.
To wszystko umożliwiło również produkcję i sprzedaż zegarków w bardzo przystępnych cenach, ale z zachowaniem odpowiednich norm, surowej kontroli jakości i wysokiej klasy komponentów. Głównym celem marki stała się minimalizacja wydatków w innych sektorach, w taki sposób, aby klient nie musiał płacić tzw. ukrytych kosztów.
Duże znaczenie miało zaangażowanie znaczących influencerów, którzy wprowadzili markę w świat mediów społecznościowych. Aktualnie jest ich ponad 1500, co stanowi nie lada wynik bez względu na branże.
Tej marki po prostu nie da się nie lubić i z taka idea przyświeca im od zawsze – kluczowa stała się dostępność i wspólnota stylu i potrzeb.
Przeglądając poszczególne kolekcje marki warto zwrócić uwagę na dość spójną koncepcję designu, który opiera się na minimalizmie i niewymuszonej elegancji. To bardzo współczesne wzornictwo, które stawia na miejski szyk, ale nie zapomina o indywidualizmie i zdolności do dopasowania się do potrzeb użytkownika. Stąd też nazwa marki, bo słowo meller oznacza afrykańskiego kameleona.
Jednym z atutów producenta jest silnie zaznaczona obecność w mediach społecznościowych, co pozwala na badanie opinii klientów i doskonalenie produktów w taki sposób, aby spełnić ich oczekiwania i jednocześnie kreować aktualne trendy.
Zegarki Meller są zaprojektowane w bardzo przemyślany sposób, co widać w pełnym asortymencie. Większość modeli pasuje zarówno na damski, jak i męski nadgarstek, chociaż w propozycjach znajdziecie też czasomierze o nieco mniejszej średnicy kopert lub zdobieniach charakterystycznych dla zegarków damskich.
Spore znaczenie miało odchudzenie kopert (od 6,5 mm do 7,5 mm) , które stały się smuklejsze, a tym samym wygodniejsze w noszeniu. Nie bez znaczenia jest fakt, że dzięki temu mogą z powodzeniem wsunąć się w mankiet koszuli, co stawia je na równi z zegarkami eleganckimi. Ich styl pozwala na dopasowanie ich do wielu stylizacji od tych codziennych, aż do smart casualowych.
Biorąc pod uwagę całą filozofię marki i odpowiedzialność społeczną, można się spodziewać, że ceny nie są wygórowane. Z drugiej strony trzeba jednak pamiętać o tym, że marka sporo inwestuje w wykorzystywane materiały, między innymi stal szlachetną, mineralne szkła pokryte powłoką szafirową czy bardzo dobrej jakości japońskie mechanizmy Seiko.
Podsumowując to wszystko, trzeba przyznać, że ceny nie są wysokie, bo za zegarki Meller zapłacicie od 399 zł do 619 zł za modele wyposażone w funkcję chronografu.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.