Znany polski aktor ambasadorem marki zegarków Hugo Boss

02.12.2019 Modowe

Znany z roli Bartka – asystenta tytułowej prawniczki w serialu ,,Prawo Agaty” – Michał Mikołajczak, został w tym twarzą zegarków Hugo Boss. Gratulujemy!

Boss to niemiecka marka, której nikomu chyba nie trzeba przedstawiać, w końcu wiąże się z nią niemal stuletnia tradycja. Marka zdobyła modowe rynki z całego świata, zachwycając klientów swoją elegancką i niezwykle praktyczną odzieżą.

Producent od samego początku charakteryzował się wysoką funkcjonalnością i bogactwem wzorów przez co szybko zrobiło się o nim głośno na całym świecie, a pojawienie się w jego ofercie zegarków było tylko kwestią czasu i nikogo nie zdziwiło. Zegarki Hugo Boss okazały się strzałem w dziesiątkę, a ich zróżnicowana stylistyka i mnogość wzorów przypadają do gustu nawet najbardziej wymagającym klientom.

Biorąc pod uwagę wyjątkowość zegarków sygnowanych logo marki, jeszcze bardziej cieszy nas fakt, że twarzą ich został polski artysta o niepodważalnym talencie i ogromnym doświadczeniu aktorskim. Początkiem listopada informacja o nowym ambasadorze słynnej marki Hugo Boss ujrzała światło dzienne. Został nim znany aktor filmowy i teatralny Mikołaj Mikołajczak. Na swoim oficjalnym koncie na Facebooku aktor osobiście poinformował swoich fanów.

Aktor W 2011 roku ukończył Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Obecnie znamy z ekranów telewizorów m.in. z produkcji takich jak: „Prawo Agaty”, „Na Wspólnej”, „Miasto 44” oraz „Underdog”. Na co dzień można oglądać go w Teatrze Współczesnym w Warszawie. W 2016 roku Michał wygrał program „Agent: gwiazdy” w TVN. Wymienione role pozwoliły mu na zrzeszenie sobie wiernego grona fanów, które entuzjastycznie zareagowało na wieść o najnowszej współpracy z Bossem. Internauci żwawo komentują tę sytuację, gratulując aktorowi ,,nowej roli” i podkreślając, że to odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu.

Aktor aktywnie działa w social mediach, gdzie dzieli się z fanami chwilami ze swojego życia prywatnego. Jego profil na Instagramie obserwuje ponad 100 tysięcy osób. Warto dołączyć do tego grona, ponieważ Mikołajczak uchyla tam rąbka tajemnicy swojej współpracy z marką, m.in. pokazując efekty stylowej sesji zdjęciowej.