fb
22 424 55 99 pon. - pt. od 9 do 19 sob. od 9 do 17
Kontakt

Warunki zakupu

Czas realizacji zamówienia

W trosce o Twój czas i niezwłoczną przyjemność Minuta.pl realizuje zamówienie zaraz po jego otrzymaniu w dni robocze w terminie określonym w opisie produktu. Do terminu wysyłki należy doliczyć czas dostawy przez Kuriera, który wynosi z reguły jeden dzień. W przypadku przesyłek zagranicznych czas dostawy wynosi kilka dni. Jeśli złożysz zamówienie w sobotę, niedzielę lub święto, zaczniemy działanie na rzecz Twojego zakupu następnego dnia roboczego. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy zamówienie jest na zakup produktów dwóch różnych marek, dostarczymy je oddzielnie.

Dostawa

W celu złożenia zamówienia wybrany produkt należy dodać do koszyka. Po przejściu do zakładki koszyk wybierają Państwo sposób dostawy i formę płatności. W lot za złożonym zamówieniem Twój zegarek lub biżuteria znajdzie się w ręku kuriera, który dostarczy go pod wskazany przez Ciebie adres. Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili otrzymania zamówienia. Informację o dacie przyjazdu kuriera i numer listu przewozowego otrzymasz od nas mailem. Opłata za dostawę dla zamówień krajowych do 200 zł wynosi 9 zł niezależnie od formy płatności, a powyżej jest gratis. Wysyłki zagraniczne są realizowane po dokonaniu przedpłaty poprzez przelew na konto lub kartą kredytową. Koszty dostawy za granicę zależne są od wyboru kraju. Przesyłkę należy rozpakować w obecności kuriera w celu sprawdzenia zawartości. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka jest uszkodzona lub niekompletna należy odmówić odbioru i poinformować nas o zaistniałym zdarzeniu.

Odbiór osobisty

W przypadku odbioru osobistego, przy składaniu zamówienia należy wybrać sposób dostawy "Odbiór w Butiku w Warszawie" i stosowną formę płatności "Płacę gotówką w Butiku" lub "Płacę kartą w Butiku". Za zamówienie można również zapłacić z góry poprzez opcje "Płacę przelewem", "Płacę kartą lub e-przelewem", "Płacę w ratach PayU" lub "Płacę w ratach Santander". Wówczas zamówienie zostanie dostarczone z magazynu do Punktu stacjonarnego przy ul. Grójeckiej 194 lok. 25 D w Warszawie. O możliwości odebrania przesyłki poinformujemy drogą mailową lub telefonicznie. Zamówienie należy odebrać w Punkcie stacjonarnym w godzinach 9.00 - 19.00 (pon. - pt.) w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania informacji o możliwości odbioru produktu. Przesyłkę, która nie zostanie odebrana w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a Twoje zamówienie anulujemy.

Formy płatności

Za swój zakup możesz nam zapłacić w następujący sposób:

  1. Wręczając wskazaną kwotę kurierowi - przy odbiorze przesyłki.
  2. Przelewem na konto, który można dokonać z dowolnego banku lub na poczcie. Realizacja zamówienia następuje po wpłynięciu pełnej kwoty na nasze konto w ING BANK ŚLĄSKI: 86 1050 1025 1000 0092 2110 8377.
  3. Przelewem dedykowanym: mTransfer z mBank, Płacę z Inteligo, Płacę z iPKO, Przelew z Bank BPH, MultiTransfer z MultiBank, Przelew z BZWBK 24, Płać z Nordea, Przelew z Deutsche Bank, Przelew z ING Bank Śląski, Przelew z INVEST-BANK, Przelew z Kredyt Bank, Przelew z Lukas Bank, Przelew z Bank Millennium, Przelew z Raiffeisen Bank, Przelew z Pekao24, Przelew z Citi Handlowy. Powyższe przelewy są automatycznie przygotowane i są dostępne dla klientów powyższych banków.
  4. Kartą kredytową - przy czym bezpieczeństwo transakcji gwarantuje PayU SA (Platnosci). Informacje dotyczące karty kredytowej przesyłane są bezpośrednio pomiędzy klientem a Centrum Autoryzacji Kart Kredytowych firmy PayU SA (Platnosci) i nie są nam udostępniane. Znane są tylko bankowi rozliczającemu Państwa transakcje.
  5. W systemie ratalnym PayU lub Santander Consumer Bank S.A.
  6. Gotówką przy odbiorze osobistym w Punkcie stacjonarnym.
  7. Kartą Kredytową przy odbiorze osobistym w Punkcie stacjonarnym.

Zwrot

Jeżeli po zakupie któregokolwiek z naszych produktów uznasz, że nie spełnia on Twoich oczekiwań, w ciągu 100 dni od daty odbioru możesz go zwrócić. Jest to możliwe jeśli produkt nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony. Przed zwrotem produktu należy nas poinformować mailem biuro@minuta.pl lub telefonicznie 22 424 55 99 o zamiarze zwrotu w celu podania przez nas adresu magazynu do którego będzie odsyłany produkt. Koszt odesłania produktu pokrywa nasz sklep do kwoty 9 zł . Pieniądze zwracamy przelewem po otrzymaniu produktu i sprawdzeniu go przez serwis.