Płacę przy odbiorze przesyłki
Nie masz konta bankowego? To nie problem by zakupić produkt w naszym sklepie. Wygodnie możesz zapłacić kurierowi przy odbiorze paczki tzw. płatność za pobraniem. W przypadku zamówień składach telefonicznie jest to najszybsza forma płatności.
Płacę przelewem
Po złożeniu zamówienia otrzymasz mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do autoryzacji przez sklep. Produkt przed wysyłką jest poddawany kontroli. Niezwłocznie po przeprowadzonej kontroli otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji z informacją, w jaki sposób dokonać płatności przelewem na nasz rachunek bankowy w ING BANK ŚLĄSKI: 86 1050 1025 1000 0092 2110 8377. Ważne! Czas realizacji zamówienia w tym przypadku liczony od momentu wpłynięcia pełnej kwoty na podane konto bankowe. Na Twoją płatność czekamy trzy dni robocze od dnia złożenia zamówienia.
Płacę kartą lub e-przelewem (PayU)
Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę PayU, gdzie będziesz mógł zapłacić kartą Visa/MasterCard lub zlecić szybki e-przelew bezpośrednio z Twojego banku. Płatność w parę chwil znajdzie się na naszym koncie. Ważne! Status płatności zmienia się w momencie pobrania środków w celu realizacji zamówienia. Jeżeli widzisz taką informację na stronie PayU "Status: Niepotwierdzona przez sklep" nie denerwuj się, środki są na naszym koncie a zamówienie niebawem zostanie przekazane do realizacji.
Płacę w ratach Santander
Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę Santander gdzie będziesz mógł wypełnić wniosek kredytowy w paru prostych krokach. Gdy bank udzieli zgody na przyznanie kredytu i umowa zostanie zawarta, nastąpi wysyłka zamówienia.
Płacę w ratach PayU
Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę PayU, gdzie będziesz mógł wypełnić wniosek kredytowy w paru prostych krokach. Gdy zgoda na raty zostanie udzielona, nastąpi wysyłka zamówienia.
Płatność przy odbiorze osobistym
Możesz odebrać zamówienie osobiście w naszym sklepie stacjonarnym przy ul. Grójeckiej 194/25D w Warszawie, możesz wygodnie zapłacić gotówką lub kartą. Można również opłacić zamówienie z góry za pomocą powyższych metod.
Zmiana metody płatności
W przypadku zmiany formy płatności prosimy o kontakt mailowy biuro@minuta.pl lub telefoniczny 22 424 55 99. Telefoniczna lub mailowa zmiana formy płatności obejmuje zamianę na wysyłkę za pobraniem lub płatność przelewem standardowym.