• Kontakt
  • MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ 22 424 55 99 CZYNNE OD PON. DO PT. OD 9:00 DO 19:00
  • 100-dniowe prawo zwrotu
  • Dostawa GRATIS od 200 zł
×
Płatność

Płacę przy odbiorze przesyłki

Nie masz konta bankowego? To nie problem by zakupić produkt w naszym sklepie. Wygodnie możesz zapłacić kurierowi przy odbiorze paczki tzw. płatność za pobraniem. W przypadku zamówień składach telefonicznie jest to najszybsza forma płatności.

Płacę przelewem

Po złożeniu zamówienia otrzymasz mail z informacją, w jaki sposób dokonać płatności przelewem na nasz rachunek bankowy w ING BANK ŚLĄSKI: 86 1050 1025 1000 0092 2110 8377. Ważne! Czas realizacji zamówienia w tym przypadku liczony od momentu wpłynięcia pełnej kwoty na podane konto bankowe.

Płacę kartą lub e-przelewem (PayU) Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę PayU, gdzie będziesz mógł zapłacić kartą Visa/MasterCard lub zlecić szybki e-przelew bezpośrednio z Twojego banku. Płatność w parę chwil znajdzie się na naszym koncie. Ważne! Status płatności zmienia się w momencie pobrania środków w celu realizacji zamówienia. Jeżeli widzisz taką informację na stronie PayU "Status: Niepotwierdzona przez sklep" nie denerwuj się, środki są na naszym koncie a zamówienie niebawem zostanie przekazane do realizacji.

Płacę w ratach Santander

Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę Santander gdzie będziesz mógł wypełnić wniosek kredytowy w paru prostych krokach. Gdy bank udzieli zgody na przyznanie kredytu i umowa zostanie zawarta, nastąpi wysyłka zamówienia.

Płacę w ratach PayU

Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę PayU, gdzie będziesz mógł wypełnić wniosek kredytowy w paru prostych krokach. Gdy zgoda na raty zostanie udzielona, nastąpi wysyłka zamówienia.

Płatność przy odbiorze osobistym

Jeżeli chcesz odebrać zamówienie osobiście w naszym sklepie stacjonarnym przy ul. Grójeckiej 194/25D w Warszawie możesz wygodnie zapłacić gotówką lub kartą. Można również opłacić zamówienie z góry za pomocą powyższych metod.

Zmiana metody płatności

W przypadku zmiany formy płatności prosimy o kontakt mailowy biuro@minuta.pl lub telefoniczny 22 424 55 99.